دوشنبه ۷ آبان ۱۴۰۳ |۲۴ ربیع‌الثانی ۱۴۴۶ | Oct 28, 2024
امام جمعه جم

حوزه/ حجت‌الاسلام محمدی با اشاره به جـهـاد طـلایـی بانوان در کمک به جبهه مقاومت، گفت: حرکت مردم به‌ویژه بانوان گرامی در بخشش طلاهای خود به جبهه مقاومت ستودنی است.  

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، نمازجمعه امروز شهر عسلویه با حضور امت حزب الله به امامت حجت‌الاسلام محمدی امام جمعه عسلویه در مصلای جمعه این شهر اقامه گردید.

امام جمعه عسلویه با اشاره به پایان تحریم‌های تسلیحاتی شورای امنیت علیه ایران، اظهار داشت: لغو تحریم‌های تسلیحاتی نویدبخش تبدیل شدن نیروی هوایی ایران اسلامی به ابر قدرت منطقه‌ای است.

وی تاکید کرد: البته نباید انتظار داشت که کشورها در زمینه هوش مصنوعی نظامی تعامل خاصی با تهران داشته باشند و صد البته جمهوری اسلامی ایران باید با سرعت میدان عملیات خود را در عرصه هوش مصنوعی طرح‌ریزی نماید و بیخیال نشود.

حجت‌الاسلام محمدی، با اشاره به جـهـاد طـلایـی بانوان در کمک به جبهه مقاومت، ابراز کرد: حضور در جهاد مالی طبق فتوای امام امت حضرت امام خامنه‌ای، این یک وظیفه است، یک تکلیف است، نه فقط یک حکم اخلاقی، این همه آیات انفاق در قرآن بیان یک حکم اخلاقی نیست، حرکت مردم به‌ویژه بانوان در بخشش طلاهای خود به جبهه مقاومت ستودنی است.

امام جمعه عسلویه، خاطرنشان کرد: حرکت بسیار زیبا، معنوی و اثر بخش پویش ایران همدل جاری و فعال است و می‌بایست ما هم نقش ایفا نماییم انتظار می‌رود مردم شهرستان با اطلاع رسانی که انجام می‌شود در این پویش فعال و کمک‌های نقدی و غیر نقدی خود را به مردم مظلوم لبنان و فلسطین اهدا و ارسال نمایند.

وی با گرامیداشت سالروز شهادت شهید حسین فهمیده و با الگو گیری رزمندگان مقاومت از شهدای ایران اسلامی، آنان را حسین فهمیده‌های مقاومت فلسطین و لبنان خواند و عنوان کرد: این جوانان جبهه مقاومت که از خود گذشته‌اند، محصول صدور انقلاب اسلامی و آموزه عملیات‌های استشهادی بود که شهادت شهید فهمیده مفتاح الباب آن بود.

وی تصریح کرد: هفته بسیج دانش آموزی را پیش رو داریم که از فعالیت‌های بسیج دانش آموزی و حوزه بسیج دانش آموزی شهرستان تقدیر و تشکر می‌نماییم، بسیج دانش آموزی بازوی تربیتی و پرورشی مدارس و در دانش آموزان تعهد افزا است.

امام جمعه عسلویه با یادآوری سالروز طرح کاپیتولاسیون و خروش تاریخی امام خمینی(ره) علیه آن در ۴ آبان، گفت: پدیده کاپیتولاسیون، رویداد شومی بود که اضلاع سه‌گانه فلاکت (استعمار خارجی، استبداد داخلی و وابستگی کشور) را با خود داشت و این راز قیام امام علیه آن بود.

حجت‌الاسلام محمدی با یادآوری سالروز شهادت آیت‌الله قاضی طباطبایی اولین شهید محراب به دست منافقان، یاد و خاطره آن عالم عارف و سالک و همه شهدای ترور را گرامی داشت.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha